Pirminis logotipas violetinis
Atsisiųsti logotipą
hocus.lt
Hocus – tai naujos kartos automobilių plovyklų tinklas. Skirtingai nei tradicinės plovyklos, Hocus specializuojasi tik rankinio plovimo paslaugose, kurios užtikrina aukščiausią kokybę. Tai tarsi naujas prabangos standartas automobilių priežiūroje. Hocus švaros centrai strategiškai įsikūrę didžiuosiuose prekybos centruose ir miesto centruose, kad užtikrintų didžiausią patogumą savo klientams.
Pagrindinė auditorija:
Automobilių savininkai, vertinantys aukštos kokybės aptarnavimą, kruopštumą ir išskirtinę priežiūrą savo transporto priemonėms.
Prabangių automobilių savininkai ir entuziastai, kuriems svarbus nepriekaištingas automobilio švaros ir priežiūros lygis.
Prekybos ir laisvalaikio centrų lankytojai, tokie kaip Panorama, Ozas, Forum Palace bei kitų didelio srauto vietų miestuose.
Antrinė auditorija:
Ekologišką gyvenimo būdą propaguojantys vairuotojai, ieškantys tvarių ir vandens sąnaudas tausojančių automobilių plovimo sprendimų.
Skubantys miesto gyventojai, vertinantys patogumą, greitį ir efektyvumą kasdienėje rutinoje.
Demografiniai rodikliai:
Plėtra per franšizes: verslo modelis, kuriame franšizės partneriai valdo savo padalinius su visapusišku užnugariu, o UAB “SEAL Group” rūpinasi technologijomis, prekės ženklu ir operacijomis.
Meistriška kokybė: kiekvienas automobilis plaunamas rankomis, užtikrinant ypatingą kruopštumą, preciziškumą ir išskirtinį rezultatą.
Paprasta franšizės gavėjams: Hocus pasirūpina viskuo – nuo prekės ženklo, technologijų, rinkodaros ir atlyginimų iki POS sistemų. Franšizės valdytojui lieka tik kasdienis darbas ir komandos priežiūra.
Hocus logotipas – tai drąsus ir šiuolaikiškas tipografinis ženklas, atspindintis prekės ženklo siekį perteikti preciziškumą, rūpestingumą ir išskirtinumą. Logotipas turi dvi pagrindines spalvų versijas – violetinę ir oranžinę. Šios spalvos simbolizuoja dvi svarbias Hocus savybes: prabangą (violetinė) ir matomumą (oranžinė). Abi spalvos naudojamos strategiškai – siekiant atskirti skirtingus paslaugų lygius ir lokacijas.
Raidė „ø“ logotipe pakeičia standartinę „o“, simbolizuojančią tikslumą, unikalumą ir transformaciją – idėją, kad „Hocus“ ne tik valo automobilius, bet ir juos transformuoja.
Siekiant išlaikyti vizualinį „Hocus“ logotipo poveikį ir vientisumą, visose programose aplink logotipą turi būti palikta minimali erdvė. Taip užtikrinama, kad jokie kiti grafiniai elementai netrukdytų jo buvimui ir nesumažėtų.
Palaikydami nuoseklius tarpus, logotipas visada atrodys švarus, įskaitomas ir profesionalus – nesvarbu, ar jis naudojamas dideliuose iškabose, ar mažose skaitmeninėse sąsajose.
Mažiausias laisvas plotas nustatomas pagal logotipo raidės „h“ aukštį. Šis matavimas turi būti išlaikomas iš visų keturių pusių.
Joks tekstas, vaizdai ar sąsajos elementai neturi įsiskverbti į šią saugomą sritį.
Hocus siūlo aukščiausios kokybės rankinę automobilių priežiūrą – tik kruopštus meistrų darbas, jokių automatizuotų procesų. Naudodami aplinkai draugiškus metodus bei ryškų prekėa ženklą, Hocus keičia prabangios transporto priemonių priežiūros standartus.
Franšizės ir rizikos studijos modelis:
Hocus veikia kaip šiuolaikinė franšizė, kurioje UAB “SEAL Group” rūpinasi visomis vidinėmis (back-office) operacijomis, o franšizės gavėjai gali susitelkti į kasdienį valdymą ir paslaugų kokybės užtikrinimą.
Sutartyje aiškiai apibrėžtas pelno pasidalijimo modelis – franšizės gavėjui tenka 50% grynojo pelno, tuo tarpu SEAL atsakinga už technologijų valdymą, darbo užmokestį, personalo administravimą ir POS sistemas.
Veikimo paprastumas:
„Turnkey“ verslo modelis:
Hocus suteikia franšizės gavėjams pilnai paruoštą prekės ženklo įdiegimą, kuris apima:
Hocus spalvų paletė yra drąsi, elegantiška ir kruopščiai apgalvota, siekiant perteikti prabangos, tikslumo ir modernumo jausmą. Kiekviena spalva parinkta taip, kad vizualiai komunikuotų išskirtinumą ir aiškumą – nuo gilaus, paslaptingo violetinio, simbolizuojančio rafinuotumą, iki ryškaus oranžinio, perteikiančio energiją ir ryžtą. Šis spalvų derinys yra esminė Hocus prekės ženklo dalis ir naudojama nuosekliai visose terpėse – tiek skaitmeninėje komunikacijoje, tiek fizinėse erdvėse, siekiant užtikrinti atpažįstamumą ir vientisumą.
Hocus Violetinė
Pirminė spalva
Turtingas, prabangus atspalvis, simbolizuojantis išskirtinumą, paslaptį ir meistrystę. Jis atspindi pagrindinį Hocus pažadą – aukščiausios kokybės, rankomis atliekamą darbą.
Hocus Red
Pirminė raudonai oranžinė
Ryškus, energingas oranžinio raudonumo atspalvis, simbolizuojantis drąsą, matomumą ir veiksmą. Puikiai tinka dinamiškoms aplinkoms ir auditorijoms, kurios vertina efektyvumą bei momentinį poveikį.
Tamsiai neutralus (juodas)
Pirminė spalva
Hocus gili, prabangi juoda spalva puikiai papildo tiek violetinę, tiek raudonai oranžinę paletes, išlaikydama paslaptingą ir prabangų įvaizdį.
Hocus šviesiai pilka
Antrinė spalva
Švelni, švari balta–pilka spalva (#F4F4F4), naudojama fonams ir vientisumui išlaikyti. Ji suteikia elegancijos ir aiškumo, vengiant griežtumo, būdingo baltai, taip palaikydama Hocus prabangų ir modernų estetišką įvaizdį.
Palikite laisvos vietos aplink logotipą. Šalia logotipo visada palikite pakankamai vietos – bent tiek, kiek sudaro „H“ raidės aukštis žodyje Hocus, kad jis gerai matytųsi.
Naudokite tik patvirtintas spalvas. Logotipą naudokite tik oficialiai patvirtintomis violetinės (#642DBD) arba raudonai oranžinės (#F63E00) spalvos, ant švarių, kontrastingų fonų. Venkite neleistino spalvų derinimo.
Neiškreipkite logotipo. Niekada netempkite, nespauskite, nesukite ir nekreipkite logotipo. Visada išlaikykite jo proporcijas.
Venkite triukšmingų fonų. Logotipą dėkite ant vientisų arba lengvai tekstūruotų fonų. Venkite nuotraukų, dėl kurių logotipas gali būti sunkiai įskaitomas.
Šriftas: Poppins
Stilius: geometrinė sans-serif
Naudojimas: visi prekės ženklo kontaktiniai taškai – antraštės, turinys, mygtukai ir ženklai
Kodėl pasirinkome Poppins?
Poppins – tai tobula šiuolaikinio tikslumo ir draugiškos elegancijos dermė. Jos švarios, apvalios raidės suteikia Hocus prekės ženklui modernią ir stilingą išvaizdą, kartu užtikrinant puikų skaitomumą. Geometrinė raidžių struktūra atspindi Hocus siekį aiškumo, profesionalumo ir rankų darbo tobulumo.Šrifto universalumas – įvairūs svoriai ir kalbos – leidžia lengvai komunikuoti keliomis kalbomis, kas ypač svarbu plečiantis į užsienio rinkas.
Elementas | Šrifto dydis | Storis | Eilutės aukštis | Naudojimo paskirtis |
---|---|---|---|---|
H1 | 40px | Bold | 120% | Pagrindinės antraštės, “hero” skyriai |
H2 | 32px | Bold | 120% | Skyriaus pavadinimai, reklaminiai baneriai |
H3 | 26px | Bold | 120% | Pogrupiai, svarbiausi išskyrimai |
H4 | 22px | Bold | 125% | Mažesnės antraštės, informacinės kortelės |
H5 | 20px | Bold | 130% | Etiketės, antrinės antraštės |
H6 | 18px | SemiBold | 130% | Smulkios antraštės, išskirtiniai pranešimai |
P | 18px | Regular | 150% | Tekstas, aprašymas |
Hocus vaizdinė kalba yra aptaki, minimali ir paslaptinga – atkartoja aukščiausios kokybės, rankų darbo prekės ženklo esmę. Kiekvienas naudojamas vaizdas ir piktograma turėtų sustiprinti Hocus patirties išskirtinumą ir kokybę.
Vizualika yra itin svarbi perteikiant „Hocus“ prekės ženklo vertybes: prabangą, meistrystę ir išskirtinumą. Visi vaizdiniai turėtų derėti su išskirtine spalvų palete ir komunikacijos tonu, sustiprindami paslaptingą, bet rafinuotą įvaizdį, kuris būdingas „Hocus“.
Rekomenduojama vaizduose akcentuoti rankų darbo, kruopščios priežiūros aspektą: stambūs planai, kai rankomis valomi paviršiai, vandens lašeliai ant nublizginto kėbulo, nepriekaištingai švarūs automobilio išorės vaizdai, subtilūs atspindžiai. Venkite mechanizmų ar automatizuotų vaizdų – tai neatitinka rankų darbo filosofijos, kuri yra „Hocus“ išskirtinumo pagrindas.
Piktogramos „Hocus“ vaizdinėje sistemoje sukurtos taip, kad aiškiai bendrautų, pagerintų navigaciją ir sustiprintų aukščiausios kokybės ir minimalistinę prekės ženklo estetiką. Kiekviena piktograma turi tarnauti tam tikram tikslui, išlaikant išskirtinumo, tikslumo ir modernumo toną. Svarbiausia – paprastumas ir elegancija.
Hocus maketuose pirmenybė teikiama aiškumui, elegancijai ir tikslumui. Tarpai naudojami siekiant sustiprinti prabangos jausmą, o ne užpildyti erdvę. Kiekvienas elementas turi kvėpuoti. Pagalvokite apie tarpą ne kaip apie tuštumą, o kaip apie apgalvotą dizaino pasirinkimą – drobę, kuri pakelia turinį.
Tinklelio sistema
Prekės ženklas „Hocus“ naudoja lanksčią 12 stulpelių tinklelio sistemą, kad būtų užtikrintas visų formatų vaizdinis nuoseklumas.
Visi komponentai, nuo mygtukų iki poraštės, turi būti suderinti sistemoje, kad būtų išlaikyta harmonija ir nuoseklumas visame dizaine.
Išdėstymo gairės
Hocus išdėstymai yra švarūs, subalansuoti ir erdvūs – sukurti taip, kad atspindėtų aukščiausios kokybės rankų darbo prekės ženklo tapatybę.
Pagrindinis turinys turi būti centre arba sulygiuotas su pagrindiniais tinklelio stulpeliais, vengiant netvarkos ir išlaikant ramų rafinuotumą.
Hocus balso tonas yra pagrindinė mūsų prekės ženklo tapatybės dalis. Tai atspindi, kas mes esame, ką atstovaujame ir kaip bendraujame su savo auditorija visuose kontaktiniuose taškuose. Nesvarbu, ar tai būtų svetainės antraštė, „Instagram“ antraštė ar spausdintas skrajutė, tonas išlieka nuoseklus: drąsus, rafinuotas ir sąmoningai paslaptingas.
Mūsų žodžiai turėtų būti tokie pat aukščiausios kokybės ir rankų darbo, kaip ir mūsų siūlomos paslaugos. Aišku. Pasitikintys. Švarus. Kaip ir kiekvienas automobilis, kuris palieka „Hocus“ vietą.
Pavyzdinės frazės
Vietoj: „Mes – geriausia rankinė automobilių plovykla mieste!“
Naudokite: „Be technikos. Be triukšmo. Tik rankų darbas ir tobula švara.“
Vietoj: „Teikiame aplinkai draugiškas automobilių plovimo paslaugas.
“Naudokite: „Kai prabanga susitinka su tvarumu.“
„Hocus“ komunikacija padeda nuosekliai, įtaigiai ir tikslingai perteikti mūsų prekės ženklo esmę. Kiekvienas žodis – nuo svetainės tekstų iki socialinių tinklų įrašų – turi atspindėti mūsų rankų darbo filosofiją ir aukštos kokybės įvaizdį. Mūsų žinutės skirtos dviem pagrindinėms auditorijoms – prabangių automobilių savininkams, ieškantiems nepriekaištingos kokybės bei būsimiems partneriams, ieškantiems tvirtos, patikimos kokybės.
Aiškumas su pasitikėjimu
Pasakykite daugiau su mažiau. Kiekvienas žodis turi tarnauti tam tikram tikslui – be pūkelių, jokio užpildo. Tegul tyla ir paprastumas sukuria erdvę smalsumui.
Rankų darbo rafinuotumas
Kalbėkite rafinuotai ir ramiai. Venkite gudrybių ir bendrų teiginių. Viskas, ką sakome, turi atspindėti aukščiausios kokybės amatininkų standartą.
Intriga ir išskirtinumas
Hocus tinka ne visiems – ir tai yra esmė. Naudokite kalbą, kuri kviečia, bet ne per daug paaiškina. Kurkite žavesį per minimalizmą.
Tikslinė prabanga
Visada pabrėžkite, kuo mes skiriamės: rankų darbo, be mašinų, tausojanti aplinką ir visiškai palaikoma SEAL rizikos studijos modelio.
Vietoj | Naudokite |
---|---|
„Mūsų komanda naudoja pažangias technologijas“ Profesionalų. “ | „Kiekviena detalė. Rankomis. |
„Greitai atsidarysime! | „Kažkas išskirtinio jau netrukus. 2025.09.01. ” |
„Prisijunk prie mūsų” | „Tapk ateities dalimi – su visapusiška pagalba. |
„Siūlome ekologišką plovimą” | „Prabanga susitinka su tvarumu. |
„Greita ir nebrangi plovykla“ | „Pastangų nereikalaujanti prabanga. Be kompromisų. |
„Modernios technologijos geresniems rezultatams“ plovimas – tik rankomis. “ | „Meistrystė ir kontrolė. Kiekvienas |
Norint išlaikyti nuoseklią ir aukštos kokybės „Hocus.lt“ prekės ženklo patirtį, svarbu kruopščiai laikytis vizualinių ir komunikacijos principų. Šios gairės padės dizaineriams, programuotojams ir turinio kūrėjams išlikti ištikimiems prekės ženklui – kiekvieną kartą, kiekviename kanale.
Darykite taip
Būkite drąsūs, aiškūs ir užtikrinti. Kalbėkite autoritetingai ir elegantiškai. Kiekvienas žodis turi būti svarbus.
Naudokite taupų ir tikslingą žodyną. Leiskite paprastumui kurti intriguojantį įspūdį – mažiau reiškia daugiau.
Kurkite prabangos ir išskirtinumo pojūtį. Skaitytojui sukurkite jausmą, tarsi jis atrado kažką ypatingo.
Naudokite aktyvias ir tikslias frazes. Pvz., „Patirkite rankų darbo tobulumą“ vietoj „Siūlome geras paslaugas“
Išlaikykite prekės ženklo misijos nuoseklumą. Atspindėkite rankų darbo rūpestingumą, aukščiausios klasės paslaugas ir investuotojų pasitikėjimą.
Venkite
Nenaudokite perteklinių žodžių. Venkite frazių kaip „pažangiausios technologijos“ ar „geriausias rinkoje“ – jos skamba neoriginaliai.
Venkite pernelyg daug aiškinimų ir perdėto reklaminio tono. Paslaptis ir pasitikėjimas veikia geriau nei per didelis detalių kiekis.
Nenaudokite lengvabūdiško ar per daug draugiško stiliaus. Tai nėra plovykla „visiems“. Laikykitės rafinuoto tono.
Laikykitės tiesos – vengkite išpūstų teiginių. Geriau sakyti „Kiekvieną kartą nepriekaištinga“ nei „Idealiausia iš visų!“
Laikykitės aukštos klasės įvaizdžio. Kalba turi visuomet būti aukštos klasės, preciziška ir apgalvota.
„Hocus“ skaitmeninė patirtis turi atspindėti pagrindinę prekės ženklo tapatybę: drąsią, išskirtinę ir minimalistinę. Kiekvienas sąsajos elementas turi atrodyti prabangiai ir būti apgalvotas, kuriant vientisą vartotojo kelionę, kuri sustiprina paslaptingą ir prabangų įvaizdį.
Minimalus ir tiesioginis
Vartokite aiškią, be rūpesčių kalbą. Kiekvienas žodis ir vartotojo sąsajos etiketė turi tarnauti tam tikram tikslui.
Pasitikintis ir kontroliuojamas
Nurodykite naudotojus ramiai. Venkite per daug raginimų veikti ar per daug animuotų raginimų.
Premium ir elegantiškas
Mikrokopija (mygtukai, formos, klaidų pranešimai) turėtų atrodyti prabangiai ir apgalvotai – niekada nežaisminga ar neformali.
Daugiakalbis nuoseklumas
Tonas turėtų išlikti vienodai rafinuotas ir aukščiausios kokybės visose lietuviškose, angliškose ir rusiškose svetainės versijose.
Prekės ženklo estetika
Naujesnės, aiškios frazės, atspindinčios elegantišką skaitmeninę patirtį. Jokių pasenusių idiomų ar griežtų formalumų.
Subtilus, bet įtikinamas
CTA (raginimas veikti) turėtų atrodyti kaip kvietimas, o ne reikalavimai. Naudokite tokias kalbas kaip „Pradėkite patirtį“ arba „Rezervuokite vietą“, o ne „Pirkti dabar“ arba „Spustelėkite čia“.
Norint išlaikyti Hocus prabangų, užtikrintą ir paslaptingą identitetą, venkite šių klaidų rašydami svetainės ar sąsajos tekstus:
Pernelyg agresyvūs raginimai veikti (CTA)
✘ Nenaudokite spaudimą keliančių frazių, tokių kaip „Pirk dabar!“, „Skubėk!“ , „Nepraleisk progos!“.
Perdėtas aiškinimas
✘ Išlaikykite žinutes glaustas – venkite ilgų teksto blokų, kurie pažeidžia minimalistinę estetiką.
Šauktukų perteklius
✘ Neperkraukite tekstų šauktukais – tai mažina prabangos įspūdį ir skamba neprofesionaliai.
Bendrinės, nuvalkiotos frazės
✘ Venkite neargumentuotų teiginių kaip „Geriausias rinkoje“, „Aukščiausia kokybė“ ar „Pažangiausios technologijos“ – jos mažina pasitikėjimą.
Siekiant maksimalaus matomumo tiek paieškos sistemose (SEO), tiek balsu valdomuose asistentuose (AEO – atsakymų optimizavimas)
Pagrindiniai principai:
Naudokite raktiniais žodžiais praturtintą, natūralią kalbą
Rašykite tokiomis frazėmis, kokių iš tiesų ieško ar vartoja žmonės (pvz., „prabangi rankinė automobilių plovykla Vilniuje“ arba „ekologiškas automobilių valymas“).
Pirmenybę teikite paryškintiems atsakymams ir DUK turiniui
Struktūruokite turinį taip, kad jis tiesiogiai atsakytų į klausimus (pvz., „Kuo Hocus išsiskiria?“) – tai padidina tikimybę būti pasirinktam balsu valdomų asistentų atsakymams ar rodomam tarp išplėstinių (angl. rich snippets) rezultatų.
Optimizuokite vietiniams tikslams
Įtraukite pagal vietą pagrįstus raktinius žodžius ir metaduomenis, ypač aplink pagrindines „Hocus“ vietas, pvz., „Panorama“, „Forum“ ir „Ozas“ prekybos centrus.
Struktūrinių duomenų ir schemų žymėjimas
Naudodami schemą pažymėkite paslaugas, vietoves, atidarymo datas (pvz., 2025 m. rugsėjo 1 d.) ir franšizės informaciją, kad paieškos varikliai ir AI padėjėjai būtų lengviau aptinkami.
Greita, mobiliesiems pritaikyta ir saugi svetainė
Užtikrinkite, kad svetainė būtų žaibiškai greita, optimizuota mobiliesiems įrenginiams ir saugi (HTTPS protokolu) – tai esminiai reitingavimo veiksniai tiek SEO, tiek balsu grįstam AEO optimizavimui.
Nuosekli prekės ženklo kalba visuose kanaluose
Naudokite tą patį toną ir pranešimus visame skaitmeniniame turinyje, kad sukurtumėte pasitikėjimą ir pagerintumėte atpažinimą paieškos ir balso rezultatuose.
Vietoj | Naudokite |
---|---|
„Mūsų paslauga jums puikiai tinka“. | „Kodėl rankų darbo plovykla yra geresnė prabangiems automobiliams? |
„Siūlome paketus“. | Kokius automobilių plovimo paketus siūlo Hocus? |
„Mūsų komanda yra patyrusi“. | „Kas yra Hocus detalių ekspertai? |
Hocus socialiniuose tinkluose turi atspindėti tą pačią prabangą, paslaptį ir rankų darbo kokybę kaip ir visi kiti prekės ženklo elementai. Nuo profilio nuotraukų iki viršelio vaizdų – kiekvienas elementas turi būti stilingas, nuoseklus ir suderintas su bendru prekės ženklo identitetu.
Facebook ir Instagram profilio nuotrauka
X Antraštės / Viršelio paveikslėlis
X (anksčiau „Twitter“) prekės ženklo kūrimas
X Antraštės / Viršelio paveikslėlis
Pasirenkamas užrašas: „Rankų darbo tobulybė. Tik meistrystė ir švara.“
Laikykitės tamsių, kino filmų atmosferą primenančių tonų, naudojant prekės ženklo spalvų pereinamuosius atspalvius arba perdengimus.
Socialiniai tinklai yra svarbi Hocus prekės ženklo dalis, suteikianti kasdienes galimybes bendrauti su auditorija, demonstruoti mūsų meistrystę ir stiprinti tapatybę. Kiekvienas įrašas, istorija ir sąveika turi atspindėti Hocus pagrindines vertybes: prabangą, tikslumą ir paslaptį. Šios gairės užtikrina nuoseklią ir prekės ženklui tinkamą komunikaciją visuose kanaluose — padeda išlaikyti aukščiausios klasės įvaizdį, kurti bendruomenės pasitikėjimą bei skatina tiek klientų įsitraukimą, tiek matomumą.
Skaitmeninio įvaizdžio gairės
Įrašų temos:
Vizualinis stilius:
Balso tonas:
Grotažymės (pavyzdžiai)
#HocusWash #HandcraftedCarCarCare #NoMachinesJustClean #LuxuryDetailing #VilniusCarWash
Pastabos kiekvienai platformai
Dėmesys – vizualiniam pasakojimui ir Reels vaizdo įrašams. Procesų vaizdavimui naudokite karuselės tipo įrašus.
X
Naudokite X, kad padidintumėte prekės ženklo žinomumą, bendrintumėte svarbius atnaujinimus ir dalyvautumėte pokalbiuose realiuoju laiku. Turinys turi būti ryškus, aukščiausios kokybės ir atitinkantis prekės ženklą.
Naudokite naujienoms, pasiūlymams ir lokacijų pristatymui. Puslapio viršuje prisekite vaizdo įrašą arba svarbų pranešimą.
Hocus – tai daugiau nei automobilių plovykla. Tai prabanga, paremta rankų darbo tobulumu ir drąsiu paprastumu. Hocus jungia modernų dizainą, patogią veiklą ir kruopštų automobilių priežiūros meistriškumą. Šis prekės ženklas skirtas tiems, kurie vertina išskirtinumą, tikslumą ir aukščiausios kokybės paslaugas, derindamas paslaptį su minimalizmu. Pagrindiniai Hocus principai – švarus dizainas, nepriekaištinga kokybė ir aukštas standartas, kuris matomas ir jaučiamas kiekviename žingsnyje.
Hocus suteikia prabangos patirtį visur – nuo skaitmeninių platformų iki prestižinių vietų Vilniuje, tokių kaip Panorama, Forum, Ozas ir keturios svarbiausios miesto vietos, užtikrindamas didelį matomumą ir išskirtinumą. Rankų darbo kokybė reiškia, kad kiekvienas automobilis yra plaunamas rankomis, garantuojant kruopščią švarą be įbrėžimų. Stilingu, minimalistiniu vizualiu stiliumi ir paslaptinga aura Hocus įkūnija meistriškumą, kokybę ir laukimą prieš didįjį atidarymą 2025 metų rugsėjį.
Vizitinės kortelės
Bukletai ir skrajutės
Baneriai ir ženklinimas
Didelio formato spaudos medžiagos švaros centrams ir renginiams.
Pabrėžia prekės ženklo matomumą – ryškus logotipas ir paprasta, įtaigi žinutė.
Išlaiko paslaptingą, prabangų įvaizdį su stilingais vizualais ir minimaliais tekstais.
Spalvų tematika pritaikyta vietai (violetinė – prestižinėms vietoms, oranžinė – alternatyva).
Darbo drabužiai ir aksesuarai
Darbo rūbai sustiprina Hocus prekės ženklo identitetą kiekvienu atveju bendraujant su klientu. Uniformos yra svarbi klientų patirties dalis, atspindinti profesionalumą, švarą ir prabangias paslaugas.
„Stormtech H2X DRY“ vyriški polo marškinėliai
Vyriška „Regatta TRA688“ minkšta striukė
Striukė su 2 priekinėmis kišenėmis su užtrauktukais
Medvilninės kelnės L.Brador
Modernaus stiliaus darbo kelnės
Dviejų sagų polo marškinėliai
El. pašto komunikacija yra Hocus prekės ženklo komunikacijos dalis – drąsi, užtikrinta, minimalistinė ir aukščiausios kokybės. Kiekvienas laiškas – nuo pasisveikinimo iki informacinių pranešimų – turi atspindėti prekės ženklo rafinuotumą ir dėmesį detalėms. Šablonai sukurti taip, kad užtikrintų nuoseklią komunikaciją visose lokacijose ir su visomis auditorijomis – tiek rinkodaros, tiek darbiniais, tiek franšizės klausimais.
El. pašto parašai
Visuose oficialiuose „Hocus“ ir UAB „SEAL Group“ atstovų pranešimuose turi būti naudojamas standartizuotas el. pašto parašas, atspindintis aukščiausios kokybės prekės ženklo įvaizdį ir užtikrinantis profesionalumą visuose kontaktiniuose taškuose.
Dizaino pastabos
Logotipas turėtų būti įkeltas kaip internetui pritaikytas PNG formato failas (ne didesnis nei 100 KB).
Jei įmanoma, subtiliai naudokite pagrindinę prekės ženklo spalvą (violetinę arba oranžinę) – pavyzdžiui, varduose ar atskyrimuose.
Teksto spalvai rinkitės šviesiai pilką arba juodą, kad būtų išlaikytas geras įskaitomumas.
Po parašu įtraukite užrašą „Powered by UAB SEAL Group“, kad būtų sustiprinta franšizės veiklos koncepcija.
Dokumentų formatavimo taisyklės
Nuoseklumas vidinėje ir išorinėje dokumentacijoje padeda stiprinti Hocus prekės ženklo identitetą. Nesvarbu, ar tai būtų prezentacijos, ataskaitos, pasiūlymai ar vidinė mokymų medžiaga – visi dokumentai turi atitikti vieningą struktūrą, toną ir vizualinį stilių.
Pagrindinės spalvos: Violetinė (prabangai): #5624A6, raudonai oranžinė (kasdieniams/operaciniams tikslams): #F63E00
Tarpai tarp pastraipų: 8–12 pt po pastraipos.
Vaizdo įrašo turinys
Vaizdo įrašų turinys turėtų sukelti emocijas, demonstruoti meistriškumą ir sustiprinti prabangią, paslaptingą Hocus aurą. Tai gyvybiškai svarbus klientų ir franšizės gavėjų įtraukimo įrankis.
Pagrindiniai vaizdo įrašų tipai:
Socialinių tinklų vaizdo klipai – trumpi, dinamiški 15–30 sek. vaizdo įrašai, skirti Instagram, TikTok ir YouTube Shorts platformoms.
Reklamos skelbimai
Reklaminiai kūriniai turi iškart patraukti dėmesį ir perteikti Hocus rankų darbo kokybę ir prabangą. Kiekvienas vizualas turi atspindėti prekės ženklo stilingą ir išskirtinę estetiką. Tekstas: trumpi, drąsūs teiginiai (pvz., „Tik rankų darbas. Tikra švara.“)
Spalvos: naudokite tik pagrindines prekės ženklo spalvų versijas – violetinę arba oranžinę.
Tekstas: trumpi, drąsūs teiginiai (pvz., „Tik rankų darbas. Tikra švara.
Spalvos: naudokite tik pagrindines prekės ženklo spalvų versijas – violetinę arba oranžinę.
Reklama ir žiniasklaida – rėmimas ir partnerystė
Rėmimas
Hocus remia pasirinktus aukštos klasės renginius, kurie atitinka mūsų vertybes – prabangą ir rankų darbo kokybę. Rėmimo akcentas – išskirtinė automobilių ir gyvenimo būdo patirtis, su subtiliu ir minimalistiniu prekės ženklo pristatymu.
Partnerystės
Bendradarbiaujame su prekybos centrais, prabangių automobilių salonais ir tvarių sprendimų tiekėjais, siekdami padidinti matomumą ir kartu išlaikyti prekės ženklo vientisumą bei išskirtinumą.
Hocus mobilioji programėlė – tai svarbus įrankis užtikrinant sklandžią, šiuolaikišką ir elegantišką klientų patirtį. Sukurta vadovaujantis paprastumo ir išskirtinio stiliaus principais, programėlė leis patogiai rezervuoti laiką, stebėti plovimų istoriją, matyti artimiausių vietų užimtumą ir gauti išskirtinius pasiūlymus – viską tiesiai iš savo mobiliojo įrenginio.
Funkcijų apžvalga:
Premium
79 €
Ultra
139 €
Classic
55 €
Basic
45 €
Atsisiųsk mūsų programėlę ir gauk iki -30% nuolaidą!
Socialinių tinklų
Strategija
Hocus buvimas socialiniuose tinkluose turi atspindėti prekės ženklo drąsų, prabangų ir paslaptingą charakterį. Kiekvienas įrašas, istorija ar sąveika turi būti nuoseklūs su mūsų pagrindinėmis vertybėmis – išskirtinumu ir paprastumu. Turinys turi: žadinti smalsumą, atskleisti rankų darbo išskirtinumą ir pozicionuoti Hocus kaip aukščiausios klasės automobilių švaros centrus.
Prekės ženklo žinomumas
Padidinkite matomumą nuosekliai demonstruodami „Hocus“ patirtį – pabrėždami prabangą, rankų plovimo tikslumą ir franšizės prieinamumą.
Auditorijos įtraukimas
Pradėkite pokalbius apklausomis, klausimais ir atsakymais, anonsiniais vaizdo įrašais ir vaizdiniu pasakojimu, kurie kviečia sekėjus bendrauti ir jaustis Hocus prekės ženklo dalimi.
Franšizės lyderių karta
Pritraukite verslininkus reklamuodami „Hocus“ franšizės modelį – nuosavybę be streso, aukščiausios klasės prekės ženklo palaikymą ir išskirtines vietas.
Produktų ir paslaugų edukacija
Naudokite „Reels“, istorijas ir karuselės tipo įrašus tam, kad supažindintumėte auditoriją su tuo, kuo Hocus išsiskiria: be automatizuotų procesų, naudojami tik tvarūs metodai ir kruopšti profesionali priežiūra.
Renginių ir lokacijų komunikacija
Kurkite susidomėjimą naujais įvykiais, prekybos centrų aktyvacijomis ar rezervacijų startu pasitelkdami laikmačius (countdowns), bendradarbiavimą su nuomonės formuotojais ir turinį iš įvykio vietos.
Klientų lojalumas ir atstovavimas
Skatinkite naudotojų sukurtą turinį, siūlykite lojalumo privilegijas ir atkreipkite dėmesį į patenkintus klientus ar jų automobilius, kad sukurtumėte bendruomenę ir pasitikėjimą.
Pagrindiniai kanalai
Instagram
Mūsų vizualinis pagrindas. Naudojamos aukštos kokybės nuotraukos ir vaizdai „Reels“ vaizdo įrašams, istorijoms ir užkulisiniam turiniui dalintis. Dėmesys – prabangos estetikai ir pasakojimų kūrimui.
TikTok
Skirtas virusiniam matomumui ir kūrybiškiems pasakojimams. Čia puikiai veikia greitos automobilio transformacijos, komandos pristatymai ir ASMR stiliaus valymo ar plovimo vaizdo įrašai.
Facebook
Puikiai tinka bendruomenės kūrimui, franšizės užklausoms, renginių anonsams ir vietinei auditorijai pasiekti. Veiksmingas tiek organiniam, tiek mokamam turiniui.